Sparkasse - nagradna igra za Svjetski dan bez automobila

Posljednje dvije godine za klijenta Sparkasse Bank nudimo usluge osmišljavanja sadržaja i vođenja Facebook stranice, Instagram profila, ali i profila na LinkedInu.

Pored objava i komunikacije sa fanovima, za klijenta organizujemo i nagradne igre, a jednu od njih smo posvetili “Svjetskom danu automobile” koji se obilježava posljednjeg dana Evropske sedmice mobilnosti.

Kako bismo pratioce uveli u priču o značaju ove sedmice koja će na društvenim mrežama Sparkasse Bank kulminirati nagradnom igrom, pripremili smo i seriju postova kojima smo pratiocima dali informacije o Evropskoj sedmici mobilnosti i na zanimljiv način prezentovali važnost očuvanja okoliša.


Zahvaljujući nagradnoj igri, broj ukupnih fanova Sparkasse Bank na Facebook-u je porastao za 716 osoba. Osim novih fanova, s ovom nagradnom igrom smo ostvarili i zavidan angažman fanova, tačnije 2.900 reakcija, 4.800 komentara, 2.000 dijeljenja i doseg od čak 441.000 jedinstvenih korisnika.


Za uspješnost nagradne igre zaslužni su kako sama priča koju smo uspjeli predstaviti fanovima na društvenim mrežama, tako i vrijednost i popularnost nagrade. Budući da je u momentu organizacije nagradne igre upotreba električnih skutera dosegla vrhunac popularnosti, a igru smo organizovali za “Svjetski dan bez automobile”,  električni skuter XIAOMI m365 predstavljao je idelan poklon i izazvao odlične reakcije fanova, a time i rezultate koje smo postigli.