Lansiranje i promocije novog brenda KULIN
Neke priče su bolje od drugih. Neke priče pišemo znajući da radimo dobro za domaću privredu i za sve koji brinu šta unose u svoj organizam. Za one koji žele samo najbolje i najukusnije. Baš takva je linija Kulin proizvoda za koje smo osmisli ambalažu, etikete, lansirali kampanju i osvojili srca potrošača širom BiH, a i malo šire. Jer, zdravo je Kul, a prirodno je In.
Agencija MITA Group osmislila je cijelu priču koja je podržala lansiranje brenda KULIN koji predstavlja zdrav životni stil kao i visoku kvalitetu novog domaćeg proizvoda.
Ovom
kampanjom osvojili smo simpatije naših potrošača koji su oduševljeni kvalitetom
soka od višnje, jagode, narandže, jabuke i breskve.
Agencija je organizovala 87 BTL promocija u čak 53 prodajna objekta u Bosni i
Hercegovini! Ali to naravno nije kraj, jer i u narednom vremenskom periodu,
agencija Mita Group i sada već prepoznatljivi brend KULIN, nastavljaju suradnju
gdje će promovirati i KULIN 100% prirodne džemove!