Facebook F8 Developers konferencija: Rekapitulacija prvog dana

CEO Facebook-a Mark Zuckerberg otvorio je jučer ovogodišnju F8 Developers konferenciju u San Franciscu osvrnuvši se na nevjerovatni napredak od prošle godine i 30 miliona aplikacija i stranica koje su izrađene uz pomoć Facebook alata, te 50 milijardi podijeljenog sadržaja među korisnicima.

Kao što je bilo i očekivano, kompanija je iznijela niz novosti koje možete pročitati u nastavku.

"U zadnjih nekoliko godina, Facebook je evoluirao u načinu na koji povezuje svijet – od jednostavne 'plave' ikonice do porodice aplikacija danas", rekao je Zuckerberg, pokazujući "članove porodice" na ekranu iza sebe.

"Toliko je načina na koje ljudi žele dijeliti sadržaje i ova porodica će nastaviti rasti", rekao je CEO, dodajući da je prelazak sa jedne na porodicu aplikacija bio najveći podvig u njihovoj strategiji do sada.

Spherical Video

Mijenja se i sadržaj koji ljude dijele, jer nam tehnologija danas omogućava alate za bogatiji i interaktivniji sadržaj od običnih fotografija i teksta od prije pet godina. Smatra se da je od svih sadržaja video najbolji za angažman korisnika, a u prilog ovome govori činjenica da je na Facebook-u pregledano više od 3 milijarde videa. Tu na scenu stupa virtualni sadržaj i novi Spherical video od 360 stepeni. Korisnicima je omogućena interakcija i kretanje unutar videa, tako da imaju osjećaj da se zaista tamo nalaze.


Share Sheet

Sljedeća najava tiče se poboljšane razmjene iskustava - korisnicima je prezentiran elegantni system – list koji im omogućava da podijele svoje sadržaje samo sa grupama prijatelja ili taggovanim userima, a ne sa cijelim news feedom kao ranije.


Messenger Platform

Nakon što su dodane naljepnice, usluga lokacije i glasovi pozivi, koji trenutno predstavljaju preko 10 postosvih mobilnih VoIP poziva, te opcija plaćanja unutar Messenger aplikacije, Facebook je objavio i svoj slijedeći korak u Messenger strategiji – Messenger Platformu. Sada kao zasebna platforma, a ne samo dio Facebooka, ona omogućuje programerima da naprave aplikacije i ponude korisnicima više načina za dijeljenje sadržaja.

 

Messenger for Business

David Marcus, VP Messaging Products, najavio je da će za nekoliko sedmica kompanije biti u mogućnosti da komuniciraju sa kupcima i vrate lični pečat online kupovini. Korisnici će biti u mogućnosti da na Messengeru u realnom vremenu primaju potvrdu narudžbe, račun, podatke o pošiljci i više, a sve to će komunikaciju učiniti prirodnijom i boljom.

 

Parse launches new IoT service

CEO Parse-a, Ilya sukhar najavio je da će Parse ponuditi niz SDK-ova za svoju platformu mobilnih aplikacija. Također, Parse je najavio podršku za React JavaScript Library, koja omogućava programerima pristup i pohranu podataka.


Facebook embedded Video Player

Od danas Facebook omogućava korisnicima da podijele svoja Facebook videa na drugim web stranicama tako što će URL videa kopirati i zalijepiti na svoju web stranicu. Ovo uvelike povećava potencijalni doseg sadržaja i vjerojatno je još jedan (pametan) potez medijskog diva za nove mogućnosti oglašavanja.


Facebook Analytics for apps

Da bi bolje razumjeli kako i zašto korisnici koriste aplikacije, Facebook je objavio Analytics za Apps - novi alat koji marketerima daje uvid u performanse aplikacije kako bi vidjeli konverzije i angažiranost korisnika. 

Live Rail


Posljednja od jučerašnjih najava je nedavno kupljena kompanija za video oglašavanje Live Rail koja će pomoći izdavačima i programerima da koriste pogodnosti video sadržaja na webu. Live Rail će sada podržavati oglase na ekranu za mobilne aplikacije. Oglašivači bi trebali primjetiti povećan ROI, obzirom da će pravi oglasi biti servirani pravoj publici. 


Pratite nas i sutra, kada ćemo vam donijeti novosti sa drugog dana konferencije!