Interaktivni sadržaj: tehnike pokretanja dijaloga sa ciljnom publikom

Tražite li novi, dinamični način prezentiranja vašeg sadržaja? Kako da isporučite novu vrijednost vašoj publici i osigurate interakciju sa vašim brendom i Facebook fanovima?

Želite da pomjerite angažiranost fanova iznad uobičajenog pasivnog sadržaja kao što je "Pročitaj ovo" ili "Pregledaj ovo" i učinite to tako da je još uvijek troškovno učinkovito?

Nastavite čitati.

Ako marketing ima jedan cilj – to je da do potrošača dođe u trenutku odluke o kupovini, tj. u momentu kada je on najpodložniji uticajima. Kako se proces odlučivanja o kupovini potrošača promijenio i pomaknuo dalje od jednosmjernog monologa prema dvosmjernom dijalogu, organizacije sve više nastoje iznaći novi način uticanja na sam proces donošenja odluka.

U nastavku vam predstavljamo tehnike i načine na koje sadržajni marketing možete uklopiti u svoj marketing miks. Započnite razgovor, promovirajte svoj brend, direktno uključite fanove i poboljšajte način svog poslovanja.

Još niste ubijeđeni? Čitajte dalje.

Anketa Content preferences Report 2015 od DemandGen pokazala je da 91 posto kupaca preferira interaktivni ili vizuelni sadržaj. Drugim riječima, vaša publika preferira dijalog: interakciju sa vašim brendom koja je bazirana na vrijednostima, umjesto monologa koji tek prenosi statičnu poruku.

1) Igre

Ukoliko niste u potpunosti sigurni kako započeti sa interaktivnim sadržajem, postavljanje igrica na Facebook stranicu vaše organizacije je dobar početak. Igrice vam omogućavaju da se igrate sa temama i motivima koji su bliski vašem brendu, dok sadržaj govori sam za sebe. One animiraju ciljnu publiku i povećavaju zadržavanje.

2) Kviz

Provjerite šta vaši fanovi (ne) znaju o vašem brendu, da biste mogli planirati sadržajnu strategiju u budućnosti. Knowledge test aplikacija je odličan način za testiranje uvođenja novog proizvoda ili za uvid u trenutni nivo znanja koje vaš klijent ima o vašem brendu/proizvodima. Bonus savjet: predložite im da promoviraju svoje rezultate kviza na društvenim mrežama, kako bi postigli veću izloženost.

3) Takmičenja

Takmičenja daju vašim fanovima mogućnost interakcije sa vašim brendom. Rade na sličnom principu kao kvizovi, ali otvaraju novu mogućnost korisnički generiranog sadržaja. Fanovima je omogućeno postavljanje vlastitog sadržaja i međusobnog takmičenja za nagradu. Takmičenja su povoljna strategija za prikupljanje leadova – kontakata o kupcima, obzirom da se od učesnika traži da popune kontakt formu prije pristupanja takmičenju.

Donedavno su za stvaranje interaktivnog sadržaja bile potrebne dizajnerske i vještine kodiranja,  što je tehnički složeno i - skupo. Međutim, appssolut platforma nudi organizacijama alate za stvaranje Facebook aplikacija koje su jednostavne za korištenje, pristupačne i prilagodljive.

Dakle, bez obzira koji pristup vaša organizacija odabere, bitno je shvatiti da je izgradnja dijaloga sa vašom ciljnom skupinom kroz interaktivni sadržaj od iznimne vrijednosti za vašu organizaciju i klijente. Na vama je da odlučite da li će vaš sljedeći korak biti preusmjeravanje na web stranicu, praćenje e-mailom ili upućivanje poziva od nekoga iz prodaje.

Krajnji cilj jeste što učinkovitije praćenje kupca kroz sam proces kupovine i kapitaliziranje na prikupljenim informacijama, umjesto serviranja uobičajenog jednokratnog, pasivnog i prečesto upotrebljivanog sadržaja kojeg su kupci odavno siti.