Šta se promijenilo u svijetu društvenih medija u mjesecu februaru?

Februar je mjesec ljubavi i romantike, ali ne, Facebook nije predstavio Love Button ili opciju koja će učiniti da svi vole vas i vaš biznis. Ipak, do nekih promjena jeste došlo, ali ne samo na Facebook-u, nego i na drugim društvenim medijima, pa vas pozivamo da ostanete s nama i nastavite čitati.

1.    Facebook ads povećao opcije za prodajne grupe
Facebook je pokušavao da podrži lokalne pouzetnike. Tako je Facebook učinio Facebook grupe jačom opcijom za lokalne biznise,  te je kreirao način  koji omogućava trgovinu unutar zajednica. U decembru, Facebook je počeo testirati Sell Something button, a sada sa posebnom opcijom For Sale, grupe su bolji način za otvaranje internet radnje.
Sa ovim promjenama, članovi grupa mogu kliknuti na Sell button koji poziva na akciju da bi objavili post. Također, mogu se vratiti na prethodne postove da bi ih označili kao prodate ili dostupne.

2. Prilagođeno targetiranje Facebook korisnika po njihovoj međusobnoj sličnosti
Targetiranje korisnika Facebook-a putem opcije koja omogućava odabir onih koji dijele međusobne sličnosti je novi najbolji prijatelj svih Facebook oglašivača.  Facebook nam omogućava pristup velikoj količini informacija o svojim korisnicima, tako da ih možemo targetirati prema interesu, spolu, starosnoj dobi, ali sada možemo korisiti i specijalni alat da preusmjerimo Facebook korisnike koji imaju osobine baš kao posjetitelji naše web stranice. Ovo zvuči odlično, zar ne?
Ova opcija targetira ljude koji su slični onima koji posjećuju vašu web stranicu, one za koje bi mogli reći da liče na posjetitelje stranice. Podešavanje ove vrste targetiranja porazumjeva nekoliko prilagodbi u Ads Manager-u, najprije u dijelu vezanom za Audiences, a poslije toga od vas će se zahtjevati da postavite pixel prilagodbe publike na sve stranice svoje web stranice, a zatim, moraćete podesiti pixel za praćenje konverzije gdje će konverzije kako se dešavaju biti zabilježene. Nakon što ste podesili ovaj dio, istražite malo kako podesiti publiku, ako vam ta opcija nije poznata do sada i doći ćete do opcije gdje ćete moći odabrati People visiting specific web pages but not others. Naš vam je savjet da što prije prionete na posao, da istražite mogućnosti Ads Managera i da pogurate vaše prisustvo na internet da bi dosegli one koji su zaista  zainteresovani za ono što nudite.

3. Google je objavio svoju YouTube Kids aplikaciju za iOS i Android
Google je objavio svoju YouTube Kids aplikaciju za iOS i Android uređaje, omogućujući roditeljima porodičnu opciju koja omogućava njihovim mališanima gledanje videa na popularnoj video platformi. Aplikacija je dizajnirana razmatrajući potrebe mladih korisnika, sa korisničkim interfejsom koji sadrži veće fotografije, istaknutije ikone i mnoge druge specifične karakteristike.
Korisnici aplikacije mogu pretraživati specifične selektovane kanale koji su namijenjeni porodičnom okruženju i video liste preko svoje četiri glavne kategorije: emisije, muzika, učenje i istraži. Ovaj sadržaj je inspirisan popularnim emisijama i mrežama kao što su: Sesame Street, Jim Henson TV, Dream Works TV, Talking Tom, Friends i dr. Planirano je dodadavnje novih videa u ovaj istaknuti dio programa. Korisnici, također, mogu pretraživati video sadržaje po različitim temama, kao što su edukacijski tutorijali ili trening videi, koje možemo istaći kao primjere. Predstavljanjem YouTube Kids aplikacije i kanala, Google je pokazao da preuzimanje korisnika u ranoj životnoj dobi je budućnost YouTube-a(ili bilo koje druge društvene mreže), i ovo bi mogla biti inspiracija za druge platforme. Pitamo se da li će Facebook i Intagram poduzeti korake u ovom pravcu?

4. Facebook predstavio detalje svoje predanosti opciji Viewed Impressions za oglase.
Prije nego je usvojio ovaj novi pristup, jedina briga Facebook bila je servirati oglas i niko se nije brinuo previše za to da li će neko pogledati taj oglas ili ne. To je značilo da ono što je bilo bitno i ono što se računalo kao uspjeh, je, da je Facebook izdao naredbu za dostavu i da se to već smatralo uspjehom. Ali, mi znamo, i drago nam je da je i Facebook sada spreman da to prizna, da uspjeh ne dolazi samo od momenta objavljivanja posta, slanja, ili narudžbe dostave. Također, trebamo obratiti pažnju na razloge koje je Facebook naveo kada je objašnjavao zašto je Viewed Impression, ili impresija po pregledu, bolja za oglašivače:
•    Vrijednost: Facebookovo istraživanje pokazuje da se vrijednost stvara onda kada je oglas spogledan, čak ako je pogledu izložen samo mali dio oglasa u veoma kratkom vremenskom period.
•    Konzistentnost: Facebook standardi mjerenja se primjenjuju na svim interfejsima(mobilni i desktop) i tipovima oglasa, i tako omogućavaju mjeriljivost i kompariranje među medijima.
•    Fer naplata: Korištenje impresije po pregledu kao standarda olakšava Facebook oglašivačkom sistemu da osigura da oglašivači plaćaju fer cijenu za realnu poslovnu vrijednost koju njihovi oglasi stvaraju. Na ovaj način se ne naplaćuju impresije koje nisu viđene.
Nadamo se da ćemo svi imati koristi od ovoga pri kreiranju narednih kampanja.

5. Vizualni hashtag?
Hashtagovi su takva vrsta našeg digitalnog jezika da je danas #skorosve automatski #hashtagovano čak kada je u pitanju Facebook post, a to radimo da bi nešto posebno istakli ili da bi odredili smjer komunikacije. Umjesto da ponovo kreirate svoju dovitljivost na svaku platform na kojoj planirate objaviti post,  zar ne bi bilo prikladno da imate vizualni hashtag prikačen za jednu sliku koja je distribuirana na sve vaše platforeme u isto  vrijeme? Takvo nešto već postoji! Nova aplikacija nazvana Markr, objavljena u mjesecu februaru za iOS, se razlikuje od sličnih uređaja zahvaljujući svom pristupu puške, što znači da puca kroz sve cilindre društvenih mreža u isto vrijeme, dosežući do ciljanih korisnika na različitim platformama, na različitim poljima, jednim pucnjem i brzinom metka. Ili bi bolje bilo reći: brzinom društvenih mreža.


6. Facebook lansira proizvodne oglase
Fecbook je u februaru najavio novu opciju za predstavljanje više proizvoda u jednom oglasu. Nova opcija nazvana je Product Ads, ili Proizvodni oglasi. Facebook je ovu opciju testirao već neko vrijeme, ali je punu informaciju objavio tek krajem februara. Proizvodni oglasi biće dostupni putem Power Editor-a u narednim sedmicama. Administratori stranica koje promoviraju biznise biće u mogućnosti uploadovati katalog njihovih proizvoda i pustiti Facebook da generira oglase za proizvode dok ih usmjerava prema korisnicima.

Zbog čega je ovo važno? U ovoj opciji leži značajan potencijal za povećanje profita. Po svojoj namjeri i svrsi, ovo je slično malim radnjama i omogućava prodavcima kao i poslovima baziranim na internet trgovini da predstave više proizvoda putem jedne jedinice oglasa. Ovo omogućava da se unakrsna prodaja dešava na višem nivou i da se uhvati  angažiranost različitih setova publike.

7. Facebook dodaje skalu  relevantnosti svojim izvještajima o oglasima
Nije svaki Facebook oglas i relevantan. Dok vas Facebook bombarduje oglasima za čokoladu, cvijeće i nakit, ako ste na svom profilu naznačili da ste u vezi, veoma je moguće da ste se već osigurali. Ili samo zato što se nalazite u odrđenom području, ne znači da ste zainteresovani za karte za najnoviji concert Justina Biebera u vašem bliskom okruženju.
Facebook želi oglašivačima dati bolju povratnu informaciju, tako je kompanija objavila u februaru da će oglašivači imati priliku vidjeti skalu relevantnosti(od 1 do 10) u svojim alatim oglašivačkog izvještaja. Kompanija je istakla da, što je veća ocjena relevantnosti oglasa, oglas će se dostavljati po nižoj cijeni.
Da bi provjerili vaš rezultat, odite na Ads Manager i dodajte skalu relevantnosi u vaš izvještaj o oglasima.

8. Twitter je lansirao oficijelni WordPress plugin
Twitter je predstavio oficijelni Twitter plugin za WordPress koji će omogućiti web stranicama  koje se nalaze na ovoj popularnoj  platformi da na veoma jednostavan način uključe Twitter sadržaj I povećaju svoj doseg na društvenoj platformi.
Twitter plugin za WordPress optimizira vašu web stranicu za Twitter publiku kroz buttons koji su jednostavni za korištenje, embedirane Tweetove, od strane Twittera auto-generirane markup indekse, i Follow buttons koji pomažu u rastu vaše Twitter publike.
Novi plugin omogućava praćenje sljedećih karakteristika: Embedded Tweet, Embedded Twitter video, Tweet button, Twitter Cards, Twitter Analytics, Follow button, i ono što je jako bitno, praćenje konverzije Twitter videa- lahko prati akcije na vašem WordPress sajtu koje je pokrenuo Twitter oglas ili opcija prilagodbe ciljane publike.
Plugin je dostupan na WordPress.org a dolazi sa nizom mogućnosti i dodataka koji bi trebali odmah povećati vidljivost vaše stranice. Ovaj plugin je dostupan širom svjijeta na 28 jezika.

9. Jedan u 20
Twitter planira omogućiti doseg većeg broja oglasa do korisnika ove društvene mreže.
U toku govora za na konferenciji investitora u tehnologije u San Francisku na kojoj je domaćin bio Goldman Sachs, CEO Twitter-a Dick Costelo govorio je o tome kako kompanija ima pozitivnih pomaka kada je u pitanju prikazivanje oglasa u Tweetovima usmjerenim prema korisnicima.
Šta je cilj? Pet posto tweetova će pokazivati neku vrstu sponzoriranog sadržaja, što bi bilo jednako jednom Tweetu svako 20 Tweetova koji bi svaki korisnik vidio.
“Trenutno se nalazimo znatno ispod tog nivoa, tako da imamo još puno prostora za rast u tom pravcu.”, rekao je Costelo.
Jedan od 20 bi se moglo činiti kao puno, ali to je isti nivo kojem stremi Facebook sa postovima u News Feed-u, tako da se ne radi o nečemu što će biti strano veteranima društvenih mreža.

10. Pinterest uklanja Affiliate link, Redirects i praćenje po Pinovima
Pinterest se popeo visoko u proteklih nekoliko godina, i ispred sebe ima samo Facebook,kada je u pitanju kompletan promet po osnovu preporuka linka. Da bi kapitalizirali na moći koju Pinterest ima, neki od njegovih korisnika su iskorištavali affiliate linkove da bi generirali profit. Sada Pintrest želi stati u kraj takvoj praksi.
Ova bookmarking društvena stranica svojim je korisnicima poslala e-mail s obavještenjemda će affiliate linkovi, redirects i tracking on Pins biti automatski uklonjeni. Ovaj e-mail je, također istakao da korisnici još uvijek mogu učestvovati u plaćenom marketingu društvenih mreža, ali da će se morati poštovati pravila ove kompanije.
Drugi razlog koji su istakli, je da se affiliate linkovi miješaju sa metadata povezanim sa Rich Pins  kao što su  Pinterestovi lokacijski senzitivni Place Pins.
Iako Pinterest tvrdi da ga zanima samo poboljšanje iskustva Pinnera, veoma je očito da je jedini interes koji Pinterest ima, profit, i to vjerovatno pod pritiskom svojih investitora. Pitamo se šta je sljedeće? Da li su Buy Button nagađanja stvarna budućnost Pinteresta?